نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 14:21

عطر شهدا در پل‌دختر پیچید+ فیلم و عکس

فضای شهر پل‌دختر با ورود کاروان شهدای گمنام بار دیگر به عطر شهدا عطراگین گشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر امروز هویزه ثانی بار دیگر قدم‌گاه شهدا بود و در سال‌روز شهادت مادر مظلومه تاریخ، فاطمه زهرا(س)، فضای این شهر لبریز از وجود نورانی فرزندان روح الله شد.

 

تابوت‌های مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی شهدای گمنام ، امروز تداعی بخش خاطرات دوران دفاع مقدس در پل‌دختربود و بار دیگر یاد یاران سفر کرده برای مردم شهید پرور این دیار زنده شد.

 

 

امروز دست نورانی شهدا پس از چندین سال در میان دل‌دادگان حسینی و زهرایی، کودکان پل‌دختر را نوازش کرد.

مادران مهربان پل‌دختر به ویژه مادران داغ‌دیده شهدا در استقبال از شهدا، فرزندان خود را صمیمانه در آغوش گرفتند و با مادران چشم به راه هم ناله شدند.

 

میدان شهید بهشتی مکان تجمع‌های حماسی پل‌دختر، امروز شاهد دلدادگی مردم ولایی و همیشه در صحنه بود که چه عاشقانه به استقبال شهدا سر از پا نشناختند و پیکر پاک این لاله‌های سرافراز را در آغوش کشیدند.

مادرانی که فرزندان خود را پرچم به دست و با تمثال‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها شهید سلیمانی به زیارت شهدا آورده بودند و تسبیح‌های خود را به تابوت‌های نورانی شهدا تبرک کردند.

امروز شور حماسی، مداحی و سینه زنی اشک و عشق در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در فضای شهر پل‌دختر پیچید و مردم در جوار پیکرهای گلگون شهدا با امام عصر (عج) و ولایت و رهبری عهدی دوباره بستند.

کاروان شهدای گمنام پس از خداحافظی با مردم پل‌دختر مهمان مردم بخش افرینه هستند و در شهر معمولان پس از اقامه نماز جمعه ازمصلی به سمت ورودی شهر مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605537

مهمترین اخبار ایران و جهان: