نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 18:31

صحت انتخابات، وظیفه ماست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: صحت انتخابات وظیفه ماست. بنابراین مدیران باید با عملکردشان این موضوع را ثابت کنند و به هیچ عنوان نباید اموال عمومی را به نفع و برعلیه کاندیدایی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور هادی طباطبایی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار زبرخان که در محل تالار شهر قدمگاه برگزار شد، با بیان اینکه یکی از اهداف دولت سیزدهم گسترش عدالت اجتماعی است، اظهار کرد: کارهایی در طی ۲ سال گذشته در سطح استان خراسان رضوی انجام شده است‌؛ مثل نهضت آسفالت، نهضت مسکن و درمان رایگان ۳ دهک اول که در راستای اهداف دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: خدماتی که کارگزاران دولت بدون هیچ منت و تبلیغاتی انجام دادند با این هدف است که امید را در ملت ایران قوی‌تر کنیم.

وی اضافه کرد: امروز ناامید کردن مردم از بزرگترین گناهان است از این رو ما وظیفه داریم آینده روشن را به مردم نشان دهیم. زیرا تمام تلاش دشمن این است که آینده نظام اسلامی را ابتر نشان دهد.

طباطبایی با تاکید بر این مطلب که امسال ۲ انتخابات خبرگان رهبری و دوازدهمین مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد در پلتفرم‌های مجازی حقایق و واقعیت‌ها را محو کند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: دشمن با هدف ناامیدی با تبلیغات منفی چنان در ذهن تک تک افراد تاثیر گذاشته است که حتی مدیران هم در برخی موارد در مقام دفاع برنمی‌آیند.

وی با تاکید بر این نکته که اولین تحریم بر علیه کشور ما سال ۵۸ در مجلس آمریکا مصوب شد، عنوان کرد: ۴۳ سالی از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت، سخت‌ترین تحریم‌ها می‌گذرد و ما در این شرایط سخت چه کردیم؟ در شرایطی که ما از نزدیکترین کشورهای همسایه هم نمی‌توانیم دلارهایمان را وارد کشور کنیم. باید ببینیم در چنین شرایطی فرزندان این مملکت چه کردند؟ قدرت جمهوری اسلامی را در دنیا مقایسه کنید؟

طباطبائی اضافه کرد: صحت انتخابات وظیفه ماست. بنابراین مدیران باید با عملکردشان این موضوع را ثابت کنند و به هیچ عنوان نباید اموال عمومی را به نفع و برعلیه کاندیدایی استفاده کنند.

وی ادامه داد: رفتن عین‌القضات به تقاضای خودشان بود از ۳ ماه قبل استعفایشان را به ما داده بودند. امیدورام سید مومن حسینی نماینده مردم نیشابور در شورای شهر بتواند خادم خوبی برای مردم زبرخان باشد. البته زمینه‌‌های اختلاف زیاد است اما ما تکلیف داریم این زمینه‌ها را رفع کنیم و تبعیضات قومی و قبیله‌‌ای نباید هیچ جایگاهی در بین ما داشته باشد.

لازم به ذکر است در کارنامه سید مومن حسینی، ریاست شورای اسلامی استان خراسان رضوی، ریاست شورای اسلامی نیشابور و بخشداری بخش سرولایت نیشابور دیده می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614681

مهمترین اخبار ایران و جهان: