نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 15:25

بهره‌برداری از قطعه اول آزاد راه تبریز- بازرگان در دهه فجر امسال

استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی آزادراه تبریز - صوفیان نیز به‌عنوان قطعه اول آزادراه تبریز - بازرگان به طول ۲۹ کیلومتر در حال اتمام است و ان‌شاءالله دهه فجر امسال به روی خودروها باز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز در  در دیدار مسئولان بسیج دانشجویی استان  با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دولت مردمی در حوزه زیرساخت ‌ای استان اظهار کرد: ۲۵ سال بود که آزادراه تبریز زنجان تحویل بانک ملی بود که توانستیم در این مدت خلع ید کنیم و آسفالت ریزی آن امسال شروع شد.

وی افزود: اتوبان شهید کسایی نیز مال تبریز، اما در اختیار راهداری بود که امسال با اجرای طرح تعریض، دو باند به آن اضافه شد.

خرم ادامه داد: عملیات اجرایی آزادراه تبریز - صوفیان نیز به‌عنوان قطعه اول آزادراه تبریز - بازرگان به طول ۲۹ کیلومتر در حال اتمام است و ان‌شاءالله دهه فجر امسال به روی خودروها باز می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: کمربندی ایلخچی نیز بعد از ۱۷ سال در حال اتمام است، ضمن اینکه آزادراه هشترود - مراغه نیز در این دولت به سرانجام می‌رسد.
 
رسیدگی به مشکلات صنفی دانشجویان، دغدغه من است 

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به اظهار نظر یکی از دانشجویان درباره نقش توسعه خوابگاه های متاهلی در افزایش ازدواج دانشجویی تاکید کرد: ما خوابگاه های متاهلی را از نخل قانون مولدسازی به طور ویژه دیده‌ایم.

وی افزود: هر چند مشکلات این حوزه، میراث سال‌های گذشته می‌باشد، امام حل آن یکی از اولویت‌های ما است که تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سرانه‌مان را افزایش دهیم.

خرّم ادامه داد: آماده پیگیری مشکل دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برگزاری اردوهای جهادی نیز هستیم.

وی بیان کرد: رسیدگی به مسائل صنفی دانشجویان از دغدغه‌های اصلی من است و علاقه‌مندم که نشست‌ها با دانشجویان بیشتر از این باشد.

وی اضافه کرد: معتقدم برخی از دانشجویان عزیز اطلاعات کافی در مورد دستاوردهای دولت ندارند که این مشکل از طریق افزایش تعامل با این قشر نخبه قابل حل است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود:  دیدگاه‌ها و نظرات شما دانشجویان عزیز به‌عنوان نخبگان جامعه می‌تواند برای ما به‌مثابه پیشرانه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمل کند و از آن استقبال می‌کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586337

مهمترین اخبار ایران و جهان: