نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 11:05

اولین همایش ملی « دامپزشکی در افق ۲۰ ساله » در ایلام برگزار می‌شود

دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق ۲۰ ساله در ایلام گفت: دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی، اولین همایش ملی « دامپزشکی در افق ۲۰ ساله » در ایلام برگزار می‌شود.

اولین همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام برگزار می شود

دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام گفت: دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی، اولین همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام  به نقل از روابط عمومی سمیه چمن آرا دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام گفت : هسته پژوهشی اداره کل دامپزشکی استان با همکاری دانشگاه ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، نظام دامپزشکی استان ایلام، بسیج مهندسین کشاورزی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان،قرار است همایش ملی دامپزشکی، راهبردها در افق بیست ساله را دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: محورهای همایش شامل دامپزشکی و مسئله نهاد، دامپزشکی و نهاد علم در چشم انداز بیست ساله، دامپزشکی و نهاد دین در چشم اندازه بیست ساله و دامپزشکی و نهاد جامعه در چشم انداز بیست ساله است. 

دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام  ادامه داد: در همین راستا هسته پژوهشی این اداه کل از صاحب نظرانی در محورهای فوق چون آقای دکتر نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و حجت الاسلام دکتر حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشوردعوت نموده است.

چمن آرا گفت: از اساتید و پژوهشگرانی به نام از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم و همچنین معاونت پژوهش، فناوری موسسه تحقیقات سرم و واکسن رازی نیز برای این همایش دعوت شده است.

وی  اضافه کرد:امیدواریم با استعانت از ذات باری تعالی و بهره گیری از همکاری و مشارکت همکاران شاهد برگزاری همایشی پربار و مفید در زمستان ۱۴۰۲ باشیم.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555037

مهمترین اخبار ایران و جهان: