نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 12:59

ثبت 136 هزار تردد همزمان با سفرهای اربعین در مرز باشماق

فرماندار مریوان از ثبت 136 هزار تردد در بازه زمانی سفرهای اربعین حسینی در مرز رسمی باشماق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالین ستاد اربعین حسینی کردستات اظهار کرد: موفقیت در تمام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی به اقداماتی بستگی دارد که در مرحله اجرا نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در اجرای مصوبات ستاد اربعین استان در مریوان شرایط خوبی داشتیم، گفت: 12 کمیته ستاد شهرستانی اربعین با برگزاری 7 جلسه 57 مصوبه را اجرایی کردند.

احمدی در ادامه به اقدامات انجام شده در بازه زمانی برگزاری سفرهای اربعین در مریوان هم گریزی زد و گفت: 24 مورد پروژه‌های عمرانی فعال در سطح شهرستان، مستندسازی و اکیپ شهرستان، استقرار نماینده ویژه فرمانداری، استقبال از مسئولان کشوری و استانی، پیگیری و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای پارکینگ و مراسم بزرگ نوای رحمت ویترین ستاد اربعین استان در این بازه زمانی بود.

وی اذعان کرد: امسال در بازه زمانی مربوط به اربعین که ستادها فعال بودند ۱۳۶ هزار تردد در مریوان ثبت شده که یک عدد قابل توجه نسبت به سال گذشته است.

فرماندار مریوان تصریح کرد: با مجموعه تصمیمات امسال از حیث حوادث صفر بودیم و هیچ حادثه رانندگی و یا مسائلی از این دست اتفاق نیفتاد.

وی عنوان کرد: خدمات بهداشتی درمانی که به کمک مجموعه ستاد استان و شهرستان جز اقدامات بسیار خوبی بود که به خیل عظیمی که نیازمند خدمات درمانی بودند خدمت‌رسانی شد.

احمدی گفت: گروه‌های جهادی هم در کنار این ظرفیت‌ها، خدمات‌ پزشکی و درمانی را به مردم سطح شهرستان ارائه کردند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535981

مهمترین اخبار ایران و جهان: