نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 07:31

احداث شهرک پرواز باعث رونق کسب و کار در همدان شد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان گفت: احداث شهرک مسکونی پرواز باعث رونق کسب و کار در همدان شد و پس از تکمیل نیز شغل‌های بسیاری در آن راه اندازی خواهد شد.

محمد ارغوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مردم همدان مدت‌ها منتظر اقدام جدی در حوزه مسکن بودند اظهار کرد: آغاز عملیات عمرانی احداث شهرک پرواز رونق کسب و کارهای بسیاری را در برداشته چراکه مسکن یک صنعت مادر است.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها درگیر ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی شدند و در ادامه نیز اصناف دیگر وارد این چرخه اقتصادی خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه چرخ اقتصادی همدان با نهضت ملی مسکن سرعت بیشتری گرفته است تصریح کرد: با تکمیل این شهرک مسکونی شغل‌های بسیاری نیز راه‌اندازی خواهد شد که در راستای رونق کسب و کارخواهد بود و افراد بسیاری را مشغول به کار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام جهادی دولت سیزدهم در همدان را باید ارج بگذاریم ادامه داد: سال‌ها بود که یک اقدام موثر در استان شکل نگرفته بود و امروز شاهد هستیم که به همت مدیران عالی دولت در استان این اقدام بزرگ که مطالبه اصلی مردم همدان است شکل گرفت.

ارغوان با اشاره به اینکه این اقدام در متعادل سازی قیمت مسکن در همدان نیز موثر است خاطرنشان کرد: پیش از اقدامات دولت در الحاق زمین به محدوده شهری همدان، با مشکل تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی مواجه بودیم و امروز با پیگیری‌های مدیر ارشد دولت در استان و اقدامات لازم این مشکل در حال رفع است.

وی گفت: با توجه به اینکه هنوز نهضت ملی مسکن در استان ادامه دارد، دورنمایی خوبی نیز از اقتصاد در همدان ترسیم می‌شود که به سهم خود از استاندار و سایر مسئولان در قوای سه گانه باید تشکر کنیم.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1291781

مهمترین اخبار ایران و جهان: