نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 09:43

امنیت گلستان در وضعیت مطلوب است

فرمانده انتظامی گلستان گفت: امنیت گلستان امنیت مطلوبی است و تمام تلاش ما در انتظامی گلستان این است که احساس امنیت در گلستان بیش از پیش افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در جمع فرماندهان انتظامی گلستان اظهار کرد: خوشبختانه با تعامل تمام نیروهای امنیتی و انتظامی و مردم عزیز شاهدیم که امنیت در گلستان یک امنیت مطلوب است.

وی ادامه داد: مردم عزیز بدانند همکاران من در انتظامی گلستان در عرصه‌های مختلف با تمام نیرو، توان و با از خود گذشتگی در راستای حفظ امنیت و نظم در جامعه تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: حضور پلیس و اقدام‌های پلیس در استان گلستان در عرصه‌های مختلف پیش دستانه، هوشمندانه و حتی خنثی کننده اقدامات مجرمانه و تهدید کننده امنیت است.

دادگر با بیان موفقیت پلیس فتا در کشف یک پرونده پیچیده در فضای مجازی، تاکید کرد: اقدامات شبانه‌روزی پلیس فتا گلستان در این پرونده باعث پیشگیری از طعمه شدن هزاران نفر از افراد جامعه در سطح کشور باشد.

وی اضافه کرد: مردم امروز به آن هوشمندی رسیده‌ و می‌بینند پلیس چه اندازه تلاش می‌کند و می‌دانند در پدیده‌های اجتماعی چه نهاد و چه مجموعه‌ای کوتاهی کرده و پلیس تا چه اندازه برای مردم تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه تلاش‌های مجموعه دولت در استان گلستان ستودنی است، گفت: پلیس همیشه ثابت کرده که پای حفاظت از امنیت مردم تا پای جان ایستاده است.

دادگر گفت: ما همیشه تبلیغات کم اما کار زیاد انجام می‌دهیم و همیشه تلاش ما بر این است مردم در آرامش باشند و با اقدامات شبانه روزی شرایطی را فراهم بیاوریم که احساس امنیت هر روز بیش از پیش افزایش یابد.

وی افزود: بدون شک یکی از عوامل آسیب‌های اجتماعی موضوع بیکاری و اشتغال است و نتیجه بخشی پروژه پتروشیمی به عنوان یکی از پروژه‌های بسیار مهم در استان نقش قابل توجهی در کاهش اشتغال خواهد داشت و هرچه این گونه پروژه‌ها و اشتغالزایی‌ها افزایش یابد آسیب‌های اجتماعی هم کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی گلستان با تقدیر از فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در پشتیبانی از پلیس در نا آرامی‌های اخیر، تصریح کرد: حمایت و همراهی بسیج، مدیران دستگاه‌های اجرایی و حمایت از پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در این اتفاق اخیر به واقع جای تقدیر دارد.

دادگر گفت: ما سرباز این ملت و جان بر کفان حافظ امنیت مردم عزیزمان هستیم و با افتخار برای آرامش مردم تلاش می‌کنیم.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279637

مهمترین اخبار ایران و جهان: