نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 23:11

امنیت در ایران پیوسته و پایدار است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امنیت در ایران با عنایت خداوند و مجاهدت‌های عملی حافظان امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) کاملاً پیوسته و پایدار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با وزیر اطلاعات اظهار داشت: یکی از نشانه‌های استحکام جمهوری اسلامی ایران، حوزه امنیت است و در مبانی و معارف حکمرانی سیاسی نیز مقوله امنیت به‌عنوان یک مقوله راهبردی و اساسی توجه و تأکید شده است.

وی افزود: یکی از مبانی نظامی مهاجم، تخریب پایه‌های اساسی امنیت است و از آغاز انقلاب، استکبار و دشمنان نظام طرح‌هایی برای تخریب امنیت ما داشته که الحمدلله ایران اسلامی در عرصه امنیت فوق‌العاده موفق بوده و همیشه در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: وزارت اطلاعات مهمترین رکن امنیت جمهوری اسلامی ایران است که هم در فضای درون کشور و هم در مرزها و عرصه بین‌المللی موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: با وجود این‌که دشمنان همیشه با ابزارها و روش‌های گوناگون امنیت ما را نشانه گرفته‌اند، اما امنیت در ایران با عنایت خداوند و مجاهدت‌های عملی حافظان امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) کاملاً پیوسته و پایدار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296681

مهمترین اخبار ایران و جهان: