نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 17:41

وفاداری مریوانی ها به آرمان‌های نظام اسلامی ثابت شده است

مریوان- فرماندار مریوان گفت: دشمنان بدانند با هیچگونه حیله و ترفندی قادر نخواهند بود مردم مریوان را از وفاداری به آرمان‌های نظام و انقلاب بازدارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی روز پنج شنبه در یادواره شهدای ۲۳ تیرماه سال ۱۳۵۸ مریوان اظهار داشت: مردم مریوان همواره به انقلاب و نظام اسلامی وفادار بوده اند و شهادت تعداد زیادی از پاسداران و رزمندگان بومی این منطقه، گویای این واقعیت است.

وی افزود: در ۲۳ تیرماه ۱۳۵۸ افراد مسلح وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب وارد مریوان شدند و ۲۵ پاسدار بومی اهل مریوان را محاصره کردند و تعدادی از آنان را به شکلی فجیع به شهادت رساندند.

احمدی تصریح کرد: دشمنان بدانند با هیچگونه حیله و ترفندی قادر نخواهند بود مردم مریوان را از وفاداری به آرمان‌های نظام و انقلاب بازدارند.

وی افزود: وفاداری مریوانی‌ها به آرمان‌های نظام اسلامی برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت شده است و طی عمر با برکت نظام اسلامی نیز همواره شاهد نقش آفرینی و همراهی آنها بوده ایم.

فرماندار مریوان به پیشرفت‌های به دست آمده در مریوان در سایه امنیت پایدار منطقه و مشارکت عمومی شهروندان اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک با انتقال آب از سد گاران به پنج هزار هکتار از اراضی این شهرستان شاهد اشتغال زایی برای ۱۵ هزار نفر از مردم منطقه خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356981

مهمترین اخبار ایران و جهان: