نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 00:14

جزئیات واگذاری زمین رایگان طرح جوانی جمعیت در بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در ۱۳ خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان‌های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر شامگاه گذشته در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مشوق‌های قانون جوانی جمعیت واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهدا قراردادهای واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت توضیح داد: به تمام خانواده‌هایی که دارای ۳ فرزند بر اساس قانون جوانی جمعیت هستند زمین تعلق می‌گیرد و این مهم در تمام شهرستان‌های استان بوشهر مصوب شده است؛ در این خصوص قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های دارای شرایط از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در ۱۳ خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان‌های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها گفت: بر اساس تنظیم جدول مربوطه پروژه‌های ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن  در مدت ۱۰ روز از عید قربان تا عید غدیر خم هر روز در یک شهرستان ضمن واگذاری قرارداد زمین فرزندآوری به مشمولان قانون جوانی جمعیت، مراسم ازدواج آسان برگزار می‌شود.

محمدی‌زاده در خصوص عملکرد استان در باره ازدواج آسان اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ازدواج ۲۰ درصد افزایش یافته است که نشان از تلاش دست‌اندرکاران و عنایت خداوند متعال است.

وی ادامه داد: جهیزیه جوانان آماده شده است و این مراسم همراه با واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت از ۷ تا ۱۷ تیر ماه هر شب در یکی از شهرستان‌های برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1306637

مهمترین اخبار ایران و جهان: