نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 19:14

۳۳ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در گناوه برپا شد

گناوه- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه در ۳۳ پایگاه شهرستان گناوه برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر شنبه در آئین نمادین افتتاح فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان شهرستان گناوه در کانون شهید یوسف دشتی با حضور مسئولان، دانش‌آموزان و اولیا گفت: اگر چه مدارس با پایان سال تحصیلی تعطیل می‌شود اما وظایف آموزشی، تربیتی و پرورش هیچ گاه تعطیلی ندارد و برنامه‌های مختلفی با بهره گیری از ظرفیت کانون‌ها در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: سامانه «نورینو» مربوط به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان‌ها است که بر اساس آمار اعلام شده تا کنون شهرستان گناوه با ثبت بیش از ۲ هزار دانش آموز در این سامانه توانسته رتبه برتر استان را کسب کند.

۳۳ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در گناوه برپا شد

وی گفت: کلاس‌های اوقات فراغت امسال تابستانه در ۳۳ پایگاه اوقات فراغت و در ۱۴۱ رشته شامل هنرهای تجسمی، طرحی، ورزشی، نماز، احکام، خوشنویسی و قرآن در تابستان امسال در شهرستان بر پا شده است.

مردانی خاطرنشان کرد: پایگاه‌ها شامل کانون‌ها، دارالقرآن، پژوهش سرا، پایگاه‌های بسیج، مساجد و مدارش سالن‌های ورزشی در این زمینه فعالیت دارند تا بتوان برنامه‌های خوبی را در تابستان و ایام فراغت دانش آموزان داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد یافت.

وی گفت: در طول برپایی کلاس‌های اوقات فراغت، اردوهای یک تا سه روزه و در پایان جشن اختتامیه این کلاس‌ها برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306237

مهمترین اخبار ایران و جهان: