نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 11:26

انتقال ۶۵۰نفر از مردم گرفتار در برف پیست شیرباد به دولت آباد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به گرفتار شدن ۱۰۰۰نفر در برف پیست شیرباد گفت: از شب گذشته حدود ۶۵۰ نفر از کسانی که برای استفاده از پیست شیرباد رفته و درراه مانده بودند به دولت آباد منتقل شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباسی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از شب گذشته با هماهنگی و حضور میدانی استاندار خراسان رضوی حدود ۶۵۰ نفر از کسانی که برای استفاده از پیست شیرباد رفته و درراه مانده بودند به دولت آباد منتقل شده و عده‌ای در مسجد اسکان داده شدند و عده‌ای نیز به مشهد رفتند

وی افزود: عملیات امدادرسانی برای سایر افراد باقی‌مانده که حدود ۳۵۰ نفر هستند ادامه دارد.

هلال احمر از شب گذشته نسبت به توزیع غذا و پتو درمیان افراد اقدام کرد و ارتش و سپاه نیز با کمک به خودروهای درراه مانده، اقلام مورد نیاز این خودروها را تامین کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: باتوجه به هشدارهای داده شده و باوجود انسداد مسیر از ظهر روز جمعه اما برخی از پنجشنبه شب و صبح جمعه در پیست اسکی حضور پیدا کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و بسیج ماموریت نظم ترافیکی مسیر را برعهده گرفتند و محدودیت های ترافیکی برای ورود به محور ایجاد کرده و برای خروج خودروهای درراه مانده اقدامات آغاز شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658681

مهمترین اخبار ایران و جهان: