نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 16:42

مشارکت حداکثری در انتخابات اصلی‌ترین عامل امنیت و اقتدار کشور است

امام‌جمعه بادرود گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اصلی‌ترین عامل امنیت و اقتدار کشور ماست، حضور پرشور مردم در انتخابات قطعاً دشمن را در برنامه‌های خطرناکی که برای کشور ما تدارک دیده مأیوس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی، امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان جامعه ماست وزنان جامعه اسلامی باید حضرت فاطمه زهرا را الگوی نمونه برای زندگی خویش قرار دهند و با حفظ حجاب و عفاف خود را به سعادت ابدی برسانند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگی نه‌تنها برای مردم ایران اسلامی بلکه برای تمامی آزاداندیشان و مسلمانان دنیا بود و سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم داشت و آرزویش شهادت در این راه بود و سرانجام به این مقام والا رسید.

عقیلی با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص انتخابات، گفت: جمهوریت و اسلامیت نظام درگرو انتخابات. رقابت مشارکت قوی مردم است، بعضی‌ها نگویند چون جز فلان حزب هستیم ما شرکت نکنیم، همه احزاب و گروه‌های و هر طیف جامعه باید در انتخابات مشارکت قوی داشته باشند.

امام‌جمعه بادرود ادامه داد: یکی از دلایل مهم مشکلات اقتصادی ایران موضوع تحریم آمریکاست، آمریکا ازیک‌طرف با تحریم‌های اقتصادی ایران به جنگ اقتصادی ما آمده و از آن‌طرف در رسانه‌های تحت سیطره خود می‌آید و این مشکلات را بزرگ کرده و خواستار عدم مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

وی بیان کرد: بالاترین ثروت در یک کشور حاکمیت ملی است، ملت ما از این طریق وارد مدیریت کلان کشور می‌شود، به همین جهت مسئله انتخابات بسیار حساس است و ما باید این حساسیت را تبیین کنیم.

 عقیلی ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات اصلی‌ترین عامل امنیت و اقتدار کشور ماست، حضور پرشور مردم در انتخابات قطعاً دشمن را در برنامه‌های خطرناکی که برای کشور ما تدارک دیده مأیوس می‌کند.

خطیب جمعه بادرود گفت: عدم شرکت در انتخابات یعنی کلید خوردن ضعف نظام جمهوری اسلامی، مردم بدانید که یک رأی جای خودش مهم است، به انتخابات بی‌توجه نباشیم، انتخابات مجلس زیربنای کار است و نقش بسیار مهمی دارد، باید مواظب ترفندهای دشمن باشیم که چه نقشه‌های در سر دارد که انتخابات در ایران با مشارکت پایین برگزار شود و در ادامه اقدامات بعدی خود علیه نظام را آغاز کند.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619881

مهمترین اخبار ایران و جهان: