نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:03

دستگیری باند 5 نفره عاملان خریدوفروش موبایل سرقتی در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: باند پنج نفره سارقان موبایل‌قاپ و عاملان خریدوفروش موبایل سرقتی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید کرمی رییس پلیس آگاهی هرمزگان امروز گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر این که افرادی در یکی از مراکز تجاری موبایل فروشی در بندرعباس با اقدامات نرم‌افزاری و تغییر در سریال گوشی‌های مسروقه، زنجیره خرید و فروش گوشی‌های سرقتی را تسهیل و تکمیل می کنند، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل اعزام و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و استفاده از تجارب ارزنده خود، تعداد پنج متهم که با اقدامات نرم‌افزاری و تغییر در گوشی‌های مسروقه تکمیل‌کننده زنجیره اقدامات مجرمانه سارقان موبایل بودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کرمی با بیان این که در بازرسی از محل فعالیت متهمان تعداد ۴۲ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند سرقتی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قراربازداشت روانه زندان شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668037

مهمترین اخبار ایران و جهان: