نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 19:55

آینده خوب از آن جامعه‌ای است که زنان در آن مشارکت داشته باشند

فرماندار ویژه کاشان گفت: مشارکت سیاسی زنان در حوزه‌های مختلف جامعه مهم و تاثیر گذار است و باید به تقویت این موضوع توجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان؛ محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه کاشان در نشست با جمعی از بانوان کاشانی ضمن قدردانی از تلاش‎های بانوان مجموعه‎های اجرایی و در سطح بخش ها و روستا اظهار کرد: آینده خوب از آن جامعه‌ای است که زنان در آن مشارکت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشته و در تصمیم گیری ها نقش پر رنگی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: حضور زنان در برنامه ریزی ها و مدیریت امور و وارد شدن در تصمیم گیری ها می تواند موجب تقویت انسجام و بهبود عملکرد آن مجموعه و در نهایت رشد و تعالی آن جامعه شود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: حضور بانوان در ادارات و مجموعه‌ها و در روستاها نه تنها موجب تقویت جنبه های اخلاقی و رفتاری می‎‌شود بلکه به دلیل تعهد حرفه ‎ای ویژه بانوان، سبب ارتقای بهره ‎وری در فعالیت ها می‌شود.

زارعی با اشاره به تبلیغات مخرب دشمن در زمینه جایگاه زنان در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت مجدانه بانوان در دستگا‎ه‎های اجرایی و رشد و پیشرفت مستمر آنان گواه غیرواقعی بودن این تبلیغات است؛ اتفاقی که باید با توانمندسازی بیشتر و توسعه مهارت‎های مدیریتی و تخصصی از وضعیت مناسب کنونی هم ارتقا یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625837

مهمترین اخبار ایران و جهان: