نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 10:59

تیم ویژه ۱۰۰ نفری ناظران، راهی بازار البرز می شوند

گروه ویژه ۱۰۰ نفری طی تعامل دستگاه های مربوطه تشکیل و در نقاط مختلف استان نسبت به بازدید و نظارت روند امور بازار اقدام کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و مردم توقع دارند که با تدابیر و تمهیدات لازم نسبت به حل مشکلات و موانع اقدام کنیم.

استاندار البرز در ادامه تاکیدکرد: تمامی مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شود، تجربه نشان داده، اموری را که با اراده، اهتمام و همدلی دنبال کردیم، به نتیجه رسید.

عبدالهی افزود: در راستای اهداف تنظیم بازار اعم از تولید، توزیع، عرضه و نظارت این روند اگر کوتاهی صورت گیرد، بستر فعالیت سودجویان و متخلفان فراهم می شود.

وی گفت: گروه ویژه ۱۰۰ نفری طی تعامل دستگاه های مربوطه تشکیل و در نقاط مختلف استان نسبت به بازدید و نظارت روند امور بازار اقدام کنند.

استاندار البرز افزود: به پایان سال نزدیک می شویم و شب عید و بدنبال آن ماه مبارک رمضان را در پیش داریم از این رو باید آرامش در بازار را حفظ و برقرار کنیم.

عبداللهی بیان کرد: مجموعه ها و غرفه‌های مربوط به شهرداری با جهادکشاورزی استان نیز برای تامین کالاهای اساسی هم افزایی ویژه داشته باشد.

وی در پایان گفت: باید دلسوزانه و مسئولانه برای حل مشکلات برنامه ریزی و اقدام کنیم، چراکه مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622681

مهمترین اخبار ایران و جهان: