نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 18:21

کشف البسه خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در «دهلران»

فرمانده انتظامی ایلام از توقیف ۴ دانشگاه خودرو سواری و کشف بیش از ۳ هزار البسه خارجی قاچاق (تاناکورا) در شهرستان دهلران خبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، عصر دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بنا بر اعلام شهروندان مبنی بر جابجایی البسه قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دهلران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی موفق شدند با انجام ایست و بازرسی‌های موقت، تعداد ۴ دستگاه خودرو سواری حامل البسه قاچاق را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش تقریبی البسه خارجی قاچاق (تاناکورا) مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا ۴ نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سلمانی در پایان با تأکید بر تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خاطرنشان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مبارزه با قاچاق، پلیس با اقتدار با سودجویان و مخلان نظم و امنیت مقابله خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ در ۲۹ دی‌ماه سال جاری ۷ دستگاه خودروی تیزرو مرسوم (شوتی) توقیف و ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از آن‌ها در شهرستان مهران کشف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669281

مهمترین اخبار ایران و جهان: