نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 11:19

برقراری 24800 تماس با راهداری سمنان در زمان بارش‌ها

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از برقراری 24 هزار و 800 تماس با سامانه گویای 141 در بازه ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد.

مهدی مقیمی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با توجه به بارش‌های اتفاق افتاده و در پی انسداد مقطعی برخی از محورهای استان سمنان در روز جمعه، 13 بهمن‌ماه، 24 هزار و 800 نفر از خدمات تلفن گویای مرکز مدیریت راه‌های اداره کل استفاده کردند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اهمیت وجود سامانه‌های هوشمند جاده‌ای گفت: در این روز، کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل به بیش از 2 هزار و 500 نفر از هم‌وطنان از طریق پاسخگویی تلفنی خدمات دادند.

مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین تماس با سامانه گویای 141 در این مدت در روز جمعه به میزان 18 هزار و 600 تماس بوده، افزود: در این روز، کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به یک هزار و 870 تماس تلفنی پاسخ دادند.

وی افزود: با رصد دقیق جاده‌ها و اطلاع از شرایط تردد در محورهای بین‌شهری تلاش شد تا پاسخگویی به تماس‌های مردم در کمترین زمان به نحو مطلوبی انجام شود.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: آگاهی از آخرین وضع ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بین‌شهری و همچنین اعلام برخی حوادث جاده‌ای از عمده‌ترین موضوعات تماس‌های برقرارشده با سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ بوده است.

مقیمی یادآور شد: سامانه گویای اطلاع‌رسانی ۱۴۱ به‌طور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662437

مهمترین اخبار ایران و جهان: