نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 00:17

میز خدمت در سراسر استان بوشهر برگزار می شود

مدیرکل بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر روز جمعه۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۰صبح الی ۱۴ با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه، سراسر استان به صورت چهره به چهره به پیگیری مطالبات مردمی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  صادق بوستانی مدیرکل بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: با دستور استاندار بوشهر و همچنین تاکید نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این میزهای خدمت به منظور ارتباط چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه مردم و مسوولان برگزار می‌شود تا مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم باشند.

بوستانی با اشاره به اینکه ارتباط چهره به چهره مسوولان با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است، گفت: روزهای  سه شنبه هر هفته نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر ملاقات عمومی مردم با مسوولان در تمام دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

به نقل از  بوستانی، در دولت سیزدهم علاوه‌بر سفرهای استانی و برپایی میز خدمت، حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) نیز یکی دیگر از راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان استان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663481

مهمترین اخبار ایران و جهان: