نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 17:13

مروری بر لوایح امروز شورا/ از نام‌گذاری یک میدان تا تصویب دو توافق‌نامه ملکی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده در صحن امروز شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر در گفت‌وگوی خبری پس از هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: با تصویب شورا، امروز باغ‌های گل‌ها، بانوان، صدف‌ها، پروانه‌ها و پرندگان و موزه علی قلی آقا، عصارخانه شاهی و عضویت در کتابخانه‌های شهرداری اصفهان برای دختران رایگان است، همچنین در این هفته جشن‌های مختلف محله‌ای و شهری برگزار خواهد شد. 

وی افزود: به مناسبت هفته ملی جمعیت امروز دکتر محمدحسین نصر اصفهانی از فعالان حوزه باروری و ناباروری و دکتر علامه از فعالان حوزه زنان و جمعیت میهمان صحن علنی شورا بودند، ضمن اینکه کتاب داستان‌های کودکانه به قلم خانم صفائیه رونمایی شد که حسن مطلعی برای انتقال دستاوردهای افتخارآمیز پژوهش‌های مجموعه رویان است.

صالحی با اشاره به لوایح بررسی شده در این جلسه گفت: لایحه دو فوریتی در خصوص نام‌گذاری میدانی حد فاصل خیابان رباط و بزرگراه شهید ردانی‌پور، به نام رسول آقا علی رویا نام‌گذاری شد که فوریت و اصل نام‌گذاری به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان بیان داشت: امروز همچنین دو لایحه توافق ملکی در خیابان ابوریحان در منطقه ۱۴ و یک مورد در کمربندی شمال اصفهان مورد بررسی شد و هر دو به تصویب رسید.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1228381

مهمترین اخبار ایران و جهان: