نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 21:01

امیدواری به آینده به واسطه کار و تلاش جهادی به دست می آید

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه دمیدن روح امید در دل جامعه کرمانشاهی را یک کلید واژه محوری توصیف کرد و گفت: این حس خوب و امیدواری به آینده به واسطه کار و تلاش جهادی به دست می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی صبح یکشنبه در نشست تکریم و معارفه فرماندار شهرستان هرسین که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیران عضو شورای اداری هرسین برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مدیریت‌ها، چرخش دائمی آن‌ها است و امیدواریم این آمد و رفت ها مایه خیر و برکت برای مردم باشد.

وی افزود: خوشبختانه در دولت مردمی یک فضای کار و تلاش جدی حول محور پیشرفت و تعالی استان کرمانشاه و حل مشکلات و موانع موجود شکل گرفته است.

استاندار کرمانشاه بر تلاش جهادی و شبانه روزی مدیران برای فراهم کردن یک زندگی مادی و معنوی بهتر برای مردم تاکید و تصریح کرد: مردم باید احساس کنند که یک حرکت جدی در حال شکل گیری است و آینده بهتری در انتظار آنها است.

صحرایی آینده انقلاب اسلامی را درخشان توصیف کرد و گفت: لازمه دستیابی به این آینده روشن، کار و تلاش جهادی در همه عرصه‌ها است.

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران گفت: باید به دنبال خلق فرصت‌های جدید و جذب امکانات بیشتر برای استان کرمانشاه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش انجام کار و تلاش جهادی و بی وقفه را لازمه پذیرش مسئولیت دانست و گفت: فرماندار جدید هرسین مسئولیت خطیری را پذیرفته و انتظار می‌رود در مسیر خدمت به مردم منطقه از هیچ فروگذار نکند.

وی گفت: شهرستان هرسین در حوزه تأمین زیرساخت‌ها، اشتغال، صنعت، کشاورزی، فرهنگی و تفریحی دارای مشکلاتی است که باید برای رفع موانع موجود در این حوزه‌ها تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه در پایان با تقدیر از زحمات سید برزو موسوی فرماندار پیشین این شهرستان، برای ابوطالب ایتوندی فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228781

مهمترین اخبار ایران و جهان: