نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 10:17

رتبه بندی معلمان با منویات رهبر انقلاب به ثمر نشست

دهاقان - فرماندار دهاقان گفت: اجرایی شدن رتبه بندی معلمان، تلاش دولت سیزدهم پس از تاکید رهبر معظم انقلاب است و نواقص هم مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان شامگاه یکشنبه، در اختتامیه بزرگ‌ترین مراسم تجلیل از معلمان شهرستان دهاقان، که پس از ۴ شب جشن برگزار شد، اظهار داشت: هفته معلم که سالروز شهادت مرتضی مطهری، معلم و فیلسوف بزرگ است را به معلمان ایران زمین تبریک عرض می‌کنم و از خداوند آرزوی سلامت و موفقیت برایشان دارم.

وی حضور همه معلمان به همراه خانواده‌هایشان در جشنی بزرگ را اتفاقی نو برشمرد و افزود: معلمی شغل نیست، همه انسان‌ها از وجود معلم استفاده کرده‌اند و ما بر خود لازم دانستیم تا برای نخستین بار این روز را با برگزاری جشنی بزرگ در طی چهار شب، از همه معلمان شهرستان دهاقان به همراه خانواده تجلیل به عمل آوریم.

فرماندار شهرستان دهاقان اذعان کرد: جامعه ما ریشه در آموزه‌های دینی دارد و آنان آموزش دهنده صرف نیستند بلکه درس زندگی، روابط اجتماعی را هم آموزش می‌دهند و در غم و شادی دانش‌آموزان حضور دارند بنابراین رابطه معلمان با خانواده‌ها ناگسستنی است.

وی خاطرنشان کرد: اجرایی شدن رتبه بندی معلمان تلاش دولت سیزدهم بود که بنا بر منویات رهبر معظم انقلاب سعی در اجرای خواسته و مطالبه‌ای نمود که معلمان سال‌ها منتظر آن بودند.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: بالاخره این طرح در سال جاری پایدار شد و قطعاً مشکلات طرح مرتفع می‌شود تا حق و حقوق معلمان دریافت شود.

وی اذعان کرد: معلمان فعالان عرصه تعلیم و تربیت هستند و رفتار آنها الگویی برای دانش‌آموزان است پس باید به نوعی رفتار نمایند که اقدامات صورت گرفته دولت دیده شود.

فرماندار دهاقان افزود: با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل استان اصفهان؛ به منظور قدردانی از مدیران زحمت کش، سفر زیارتی به مشهد مقدس در دستور کار قرار دارد هم‌چنین از فرزندان معلمان که در زمینه تحصیل، ممتاز و یا دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستند تجلیل می‌گردد.

برگزاری بزرگترین جشن استان برای تجلیل از معلمان در دهاقان

در ادامه نیز، علیرضا قاسمیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان، ضمن تبریک این روز بزرگ به همه معلمان، اظهار داشت: به پیشنهاد فرماندار شهرستان دهاقان تصمیم بر این شد که به منظور بزرگداشت مقام و منزلت معلمان شهرستان؛ بزرگ‌ترین جشن استان اصفهان، به مدت ۴ شب، برای معلمان همه مقاطع تحصیلی به همراه خانواده‌هایشان برگزار شود و همه مسیولان نهایت همکاری را برای باشکوه برگزار شدن این جشن بزرگ داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان تصریح کرد: در هفته معلم حتی رؤسای ادارات شهرستان از همه بازدید به عمل آوردند و از معلمان تجلیل و قدردانی نمودند.

وی افزود: امیدوارم همه معلمان در امر مهم و سرنوشت ساز تعلیم و تربیت موفق باشند تا ایران اسلامی سربلند بماند.

قاسمیان عنوان کرد: معلمان آینده ساز هستند و در این ایام که دشمنان قسم خورده ایستاده‌اند تا ما را نابود کنند و سعی در افشای نقاط ضعف ما دارند پس نیاز داریم ارزش‌های ملت را نشان دهیم و متحد شویم.

وی همه انسان‌ها را صاحب معلم دانست و تصریح کرد: خداوند نخستین معلم است و هر کسی را که محترم و عزیز است معلم شدن را روزی و عطا می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1196581

مهمترین اخبار ایران و جهان: