نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 15:58

آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا در مناطق جنوبی اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی از فردا در مناطق جنوبی و مرکزی استان اردبیل آغاز خواهد شد.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از فردا فعالیت سامانه بارشی در مناطق جنوبی و مرکزی استان اردبیل آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا تا اواخر وقت روز شنبه جو استان ناپایدار خواهد بود، گفت: به موجب آن در بیشتر مناطق استان بارش باران به ویژه در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به بارش‌ها از شدت گرما کاسته می‌شود اما در مناطق شمالی استان هوای گرم تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

محمدی خاطرنشان کرد: ضمناً اوج بارش از عصر پنجشنبه تا عصر جمعه انتظار می‌رود لذا توجه به هشدار هواشناسی صادره استان سطح نارنجی شماره ۲۰ تاکید می‌شود.

وی افزود: همچنین طی امروز ضمن تداوم هوای گرم در سطح استان آسمان در بیشتر مناطق صاف تا نیمه ابری و در مناطق مرکزی ابری و غبارآلود خواهد بود اما در ساعات عصر و اوایل شب از شرایط فصلی و محلی در مناطقی از استان رشد ابرهای همرفتی گاهی توأم با رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235781

مهمترین اخبار ایران و جهان: