نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 16:05

خدمت و امید‌آفرینی از مهمترین راهبردهای سند اعتلای بسیج است

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جهاد تبیین، خدمت و امید‌آفرینی از مهمترین راهبردهای سند اعتلای بسیج است، گفت: بزرگترین کار تبیینی توسط جهادگران در میدان عمل اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت‌هاست، اظهار داشت: دشمن یک زمانی فکر می‌کرد با ابزار نظامی می‌تواند کاری از پیش ببرد، اما شکست خورد ولی رویه خود را طی سال‌های اخیر تغییر داده و جنگ ترکیبی شناختی را به راه انداخته است.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمن همواره تاکتیک‌ها و روش‌های خود را تغییر می‌دهد و دست از توطئه و دشمنی برنمی‌دارد، تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها باید حضور داشته باشد، چرا که ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی و ترکیبی قرار داریم.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین، خدمت و امید‌آفرینی از مهمترین راهبردهای  سند اعتلای بسیج است، گفت: بزرگترین کار تبیینی توسط جهادگران در میدان عمل اتفاق می‌افتد.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در تبیین و روایت‌های نخست و انعکاس هنرمندانه ضعیف عمل می‌کنیم، گفت: هدف دشمن تضعیف انقلاب است و درصد است هر جا که میدان خالی باشد به هر نحوی ورود پیدا کند.
وی با بیان اینکه نخستین عمل قرارگاه جهادی بسیج، پر کردن میدان است، ادامه داد: تبیین این فعالیت‌ها باید توسط رسانه‌ها و در فضای مجازی اتفاق بیافتد. 
زهرایی با بیان اینکه پنجره‌های فرصت بسیج برای امید‌آفرینی تبیین و خدمت است، خطاب به جهاد‌گران گفت: حداقل هر جهاد‌گر یک نفر را در جنگ ترکیبی به انقلاب نزدیک کند.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام بیگدلی، مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان، اظهار داشت: امروز باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، تهاجم ترکیبی داشته باشیم.
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، دیپلماسی، رسانه و فرهنگی دشمن ورود کرده است، خاطرنشان کرد: امروز ایستادگی در مقابل دشمنان ضروری است، چرا که دشمن بدنبال ترویج تفکر صهیونیستی در دنیا هستند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442181

مهمترین اخبار ایران و جهان: