نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 16:19

ادعاهای پوچ درباره حمله به البوکمال؛محموله موشکی یا محصولات پزشکی

انتشار تصاویری از محموله هدف قرار گرفته شده در منطقه مرزی البوکمال، فریبکاری مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی را بار دیگر به اثبات رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراقی، ادعاهای اخیر برخی منابع وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هدف قرار گرفتن محموله موشکی در منطقه مرزی البوکمال با انتشار تصاویری، پوچ از آب درآمد.

برخی منابع اخیراً مدعی شده بودند که کامیون های هدف قرار گرفته شده در منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق، حامل موشک بوده اند.

اما تصاویر منتشر شده از سوی منابع آگاه نشان می دهد که در این محموله ها چیزی جز محصولات پزشکی و بیمارستانی وجود نداشته است.

گفتنی است آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای توجیه حملات و تجاوزات خود علیه کشورهای منطقه، همواره از ادعاهایی پر زرق و برق استفاده می کنند تا افکار عمومی را فریب دهند، این در حالی است که واقعیت ماجرا فرسنگ ها با آنچه که آنها ادعا می کنند، فاصله دارد.

«محمد عباس» کارشناس امور امنیتی سوری در این باره گفت: هواپیماهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی عامل اصلی حمله به کاروان مواد غذایی در منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق بوده اند. حملات به این کاروان ها به دلایل واهی و با هدف توقف همکاری های منطقه ای میان محور سوریه و عراق است.

محمود عباس تاکید کرد: اغلب کامیون هایی که از این منطقه مرزی عبور می کنند، یا کمک های عراق را به سوریه می رسانند یا اینکه کمک هایی را از سوریه به عراق منتقل می کنند. آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد قطع هرگونه راه ارتباطی میان سوریه و عراق هستند و به همین دلیل حمله به محموله های عبوری از منطقه البوکمال به طور مکرر رخ می دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010437

مهمترین اخبار ایران و جهان: