نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 17:13

۱۲ دی، برگزاری گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی روز ۱۲ دی ماه با حضور سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سرهنگ علی مختاری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار ۴۰ سال تمام در حوزه جهاد و خدمت به مردم حضور جانانه حضور داشت اظهار کرد: سردار بی‌هیچ ادعایی از امنیت کشور و کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد و در این راه همه نوع فداکاری از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه زندگی سردار سلیمانی باید برای همه الگو باشد اضافه کرد: زندگی شهید سلیمانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌های ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش الگویی دارد که ابعاد مختلف آن باید هر چه بیشتر بیان شود.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: مردم و نسل جوان ما برای رسیدن به قله‌های عزت و سعادت سخت به مکتب و مرام شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی نیاز دارد چون تمام زندگی این شهید نه تنها برای مردم و جوانان ایران که برای همه افراد در عالم موثر و الگویی بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.  

وی گفت: در همین راستا دو یادواره در روز ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود که علاوه بر شهر نهاوند این مراسم در شهر فیروزان نیز برگزار می‌شود.

مختاری افزود: مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی روز ۱۲ دی ماه با حضور سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهید شاخص نهاوند سردار شهید حیدر سهرابی و شهید مدافع حرم و امنیت شهید شوهانی و شهید مهدی رفیعی در روز ۲۰ دی ماه خبر داد.

پایان پیام/ 3140/

منبع: فارس
شناسه خبر: 940937

مهمترین اخبار ایران و جهان: