نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 12:06

بیش از 17 هزار داوطلب چهارمحالی و بختیاری در کنکور ثبت نام کردند

شهرکرد_رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در نوبت اول کنکور ثبت نام کردند.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر از داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، در چهارمحال و بختیاری هستند.

وی تصریح کرد: کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در ۹ شهر شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن، برگزار می‌شود.

پیرعلی با تاکید بر لزوم همت مضاعف عوامل اجرایی در برگزاری آزمون ادامه داد: اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم به دولت و حاکمیت با برگزاری شایسته آزمون امکان‌پذیر است و آزمون باید با دقت و سلامت کامل برگزار شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: برگزاری این آزمون‌ها هم از بُعد برگزاری صحیح و هم از لحاظ اخلاقی و امانت‌داری برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی تبیین حرکت دانش‌بنیان سازمان سنجش در برگزاری کنکورهای آتی، رفع مشکلات احتمالی حوزه‌های شهرستانی و مخازن اصلی و فرعی آزمون را از موارد مهم در برگزاری آزمون خواند.

پیرعلی بیان داشت: براساس اصلاحیه سامان‌دهی سنجش و پذیرش دانشجو، کنکور ۱۴۰۲ در دو نوبت در سال برگزار می‌شود، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ که آزمون گروه‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجی در روز پنج‌شنبه و آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و هنر در روز جمعه برگزار می‌شود.

وی در انتها یادآور شد: حدود ۹۷۹ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 982281

مهمترین اخبار ایران و جهان: