نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 15:06

کمک و بخشش خیرین امید را در دل مردم زنده می‌کند

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت کمک و بخشش در بین مردم، گفت: کمک و بخشش خیرین امید را در دل مردم زنده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور جمعی از خیرین، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و رئیس زندان اسلام آبادغرب در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در این مراسم اظهار کرد: ان شاءالله تعجیل در فرج اتفاق بیفتد تا نسخه اصلی درمان مشکلات به دست مردم برسد.

وی افزود: من احساس کوچکی دارم در مقابل خیرینی که همیشه در انجام کارها پیشقدم هستند بین اخبار و اتفاقات بد حضور خیرین مانند گلستان است و امید را در دل مردم زنده می‌کند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: این کمک‌ها کمک به انسانیت است و قبل از اینکه کمک به یک شخص باشد کمک به شهر است چرا که فردی که به او کمک می‌شود این کمک در ذهنش باقی می‌ماند و بعداً در حق شخص دیگری این کمک را انجام می‌دهد و این روند همین طور ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: دین اسلام بر خلاف برخی از تصورات مادی می‌گوید که بدهید و ببخشید تا زیاد شود و درخت را هرس کنید تا بیشتر شود.

زمانی موسوی بیان کرد: خداوند بخشنده است و بندگان هم باید بخشنده باشند هر چقدر رنگ بخشندگی در کسی بیشتر دیده شود یعنی او بیشتر در صراط مستقیم قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088437

مهمترین اخبار ایران و جهان: