نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 08:33

پدر شهیدان جمشیدی به فرزندان شهیدش پیوست

رمضان جمشیدی پدر شهیدان گرانقدر محمود و مرتضی جمشیدی باندری از مرزن‌آباد چالوس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حاج رمضان جمشیدی پدر شهیدان گرانقدر محمود و مرتضی جمشیدی باندری از مرزن‌آباد چالوس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک پدر شهیدان والامقام جمشیدی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه سوم بهمن ماه در مرزن‌آباد چالوس تشییع خواهد شد. 

شهید مرتضی جمشیدی باندری متولد ۱۴ تیر ماه سال ۴۵ و در ۳۰ تیر ماه سال ۶۷ در مریوان ( پنج وین غرب شیلر) و شهیدمحمودجمشیدی باندری متولد ۲۷ بهمن ماه سال ۵۰ و در ۱۵ فروردین ماه سال ۷۰ در آبادان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر جمشیدی در پیامی عنوان کرد؛ پدران والامقام شهدا که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.

مرحوم حاج رمضان جمشیدی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمود و مرتضی جمشیدی اسوه اخلاق و پایمردی و نماد ایثار و مقاومت که ثمره عمر با برکتش را در تربیت رادمردانی شجاع و پرورش یافتگان مکتب سرخ امام حسین (ع) سپری نمود پس از مدت‌ها فراق به اعلی علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

اینجانب این مصیبت وارده را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بیت معزز شهیدان گرانقدر جمشیدی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم، ان‌شاءالله روح بلند آن مرد وارسته و گرانقدر در بالاترین مراتب بارگاه قدسی و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش محشور و همجوار شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049781

مهمترین اخبار ایران و جهان: