نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 09:49

ارتش وفادار به نظام، انقلاب و ولایت است/ارتش در اوج صلابت و اقتدار از امنیت کشور دفاع می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران وفادار به نظام، انقلاب و ولایت است و باید به این افتخار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم سان و رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این چهل و اندی سال از عمر انقلاب خود را نشان داده که وفادار به نظام مقدس، به انقلاب و ولایت است که شهید صیاد شیرازی جلوه بارزی از این موضوع است و باید به این افتخار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، معنویت را یکی دیگر از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد که چنین ویژگی‌ای در قبل از انقلاب نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده بارها از نزدیک، چه در زمان جنگ و اکنون نیز دیده‌ام که ارتشیان ملتزم به دین، اخلاق و اعتقادات هستند و انسان‌های پاک‌سرشت و پاک‌نیتی هستند ضمن اینکه احساس مسوولیت در خدمت به مردم در این نیرو بالاست.

حجت‌الاسلام ژورذهبی اضافه کرد: ارتش چه از لحاظ نظامی و چه وقایع غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، ارتش در خدمت به مردم در کنار سایر نهادها قدم برداشته و فقط در وظایف سازمانی خود خلاصه نشده است و این قابل تقدیر است.

 نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: اقتدار در ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و فرماندهان و شاکله ارتش از چنان اقتداری برخوردار هستند که مشاهده می‌کنیم در حالی در بسیاری از دول در بلادهای اطراف ما دچار فروپاشی شده‌اند اما ارتش ما با صلابت و ایجاد امنیت پایدار در خدمت مردم است.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و صلابت در مسیر ایجاد امنیت با تمام وجود در عرصه حاضر است، گفت: سپاهیان و نظامیان در ایران در عرصه‌های نظامی، انتظامی و.. همواره دژ محکم مردم، زینت زمامداران و مایه عزت دین و امنیت هستند و کار مردم جز به آن استوار نمی‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156837

مهمترین اخبار ایران و جهان: