نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 09:44

مراکز نیکوکاری مازندران ۳۰۷ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

ساری- سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندارن از کمک بیش از ۳۰۷ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری استان به نیازمندان در سال قبل خبر داد.

مهدی رحمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته ۳۰۷ میلیارد و ششصد و شصت میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود :۴۸۴ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این مراکز با آمایش محله وشناسایی نیازمندان به آنها خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد شده گفت: ۳۷۷ مرکز نیکوکاری در شهرها و ۱۰۷ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان ایجاد شده که از مجموع مراکز نیکوکاری در استان ۱۱۱ مرکز به صورت تخصصی به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی بیان داشت: مراکز نیکوکاری در بخش‌های فرهنگی، معیشت، درمانی، لوازم ضروری زندگی، جهیزیه و اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

رحمان زاده خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز نیکوکاری دارند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154681

مهمترین اخبار ایران و جهان: