نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 18:04

روز قدس نقاب از چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی برداشت

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: روز قدس و به صحنه درآمدن امت اسلامی نقاب از چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی برداشت.

سردار محسن کریمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز جهانی قدس مسئله رهایی قدس شریف از چنگال ائتلاف غربی، عبری و عربی از مسیر مذاکره به مسئله اصلی جهان اسلام از طریق مقاومت مبدل ساخته و میدان مبارزه از مسئله‌ای داخلی در جهان اسلام را به خاکریز نبرد بین جهان اسلام و جهان کفر و استکبار جهانی توسعه داده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خوشبختانه امروز شاهد رشد توان نظامی مقاومت فلسطین هستیم به گونه‌ای که پیشرفت این مسئله موجب شده که پرتابه‌های راکتی ساده به موشک‌های برد بالا رسیده است.

وی با اشاره به ابتکار و هوشمندی امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس مسئله قدس شریف را در جهان اسلام مردمی کرد، گفت: روز قدس و به صحنه درآمدن امت اسلامی نقاب از چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی و این رژیم کودک‌کش، جعلی و نامشروع برداشت.

سردار کریمی با تقدیر از حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس که برگرفته از هوشیاری و بصیرت ملت و البته وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب است قطعاً نشان دهنده این است که موضوع قدس در جهان اسلام و عرصه بین الملل زنده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود، افزود: رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی است و همه اتفاقات نشانگر زمین گیر شدن این رژیم جعلی دارد و فروپاشی از درون در حال رخ دادن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148581

مهمترین اخبار ایران و جهان: