نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 10:12

آموزش‌های توسعه و اقتصاد مدنظر قرار گیرد

رامسر- نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس گفت: آموزش هایی که لازمه توسعه و اقتصاد کشور است در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شمس الدین حسینی پنجشنبه شب در آئین تجلیل از نفرات برتر فرهنگی و دانش آموزی در مسابقات کشوری و استانی که در کانون فرهنگی تربیتی امین کتالم برگزار شد، با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش و دانش آموزان زمینه ساز توسعه کشور هستند، گفت: شاخص اقتصاد با توسعه سیر تکمیل علم و با تلاش تعریف دقیق‌تری از علم توسعه را به خود تخصیص داده و به مسیر صحیحی دسترسی پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: توسعه مسیرهای متعددی را آزمود و زمانی توسعه وجود دارد که انسان هدف او باشد و ظرفیت‌ها به فعلیت درآید.

حسینی با بیان اینکه به جای اقتصاد و درآمد پرورش انسان را هدف قرار دهیم، افزود: در ساختار سیاسی و اجرایی کشور آموزش عالی با آموزش و پرورش برقرار می‌شود و باید به آموزش‌هایی که لازمه توسعه و اقتصاد کشور است دسترسی پیدا کنیم.

نماینده مردم رامسر تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات زیر ساختی و فرهنگی رئیس آموزش و پرورش رامسر گفت: ریاست آموزش و پرورش رامسر سوابق خوبی دارد و از ابتدای کار از ظرفیت نماینده مجلس استفاده کرد و معاونین شأن فرهیخته و با تجربه هستند.

وی خاطر نشان کرد: بار سنگین اداره کشور که هر چه جلوتر می‌رویم سنگین‌تر می‌شود به عهده دانش آموزان که آینده سازان فردا هستند، است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173237

مهمترین اخبار ایران و جهان: