نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 19:52

دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی بوشهر منصوب شد

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با صدور حکمی «روح‌الله اسماعیلی » را به عنوان «دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی استان بوشهر» منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با صدور حکمی روح‌الله اسماعیلی را به عنوان «دبیر شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی استان بوشهر» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: حال که ضرورت هم آهنگی سنگر جهاد تبیین بیش از پیش می‌نماید، شما را به عنوان «دبیر شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی استان بوشهر» منصوب کرده و از خداوند منان دوام توفیقات جنابعالی را در خدمت به این تشکل مبارک خواستارم.

برقراری ارتباط مؤثر، پیوند و هم آهنگی بین شبکه‌های هیئت و اداره کل تبلیغات اسلامی، برگزاری طرح‌های افکارسنجی ابلاغ شده از سوی مرکز در سطح استان، سازماندهی مدیران و اعضای استانی شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت در بیرق، برگزاری جلسه شبکه عقلانیت با موضوع رویدادی مناسبتی پیش رو (هفته وحدت، فاطمیه، شهادت حاج قاسم) از دیگر مواردی است که در این حکم قید شده است.

در بخش پایانی این حکم انتصاب آمده است: تحلیل عملکرد، سرمایه اجتماعی و شبکه ارتباطی اعضای شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت استان و شکل ایفای نقش در عرصه هیئت، تدوین بخش «وضعیت شبکه‌های هیئت» در اطلس فرهنگی استان (اطلاعات، ظرفیت‌ها، مسائل، اولویت‌ها و برنامه‌های در دستور کار)، طراحی و اجرایِ همایش‌های مشترک و نمایشگاه دوره‌ای عملکرد شبکه‌های هیئت و ایجاد فضای تعاملی مجازی شورا (گروه شورای هماهنگی استان در بیرق) از مواردی است که از جنابعالی مورد انتظار است.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت، مشاور فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردار بندر بوشهر، عضویت در هیئت مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی بوشهر، مسئول کارگروه اجتماعی شورای جهادی شهرستان بوشهر، فعال فرهنگی اجتماعی، فرمانده و مدیر در سطح سازمان بسیج مستضعفین، عضو کمیته مردمی مبارزه با ویروس کرونا شهرستان بوشهر بخشی از سوابق اجرایی اسماعیلی محسوب می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186737

مهمترین اخبار ایران و جهان: