نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 10:20

وظیفه مسؤولان خدمت‌رسانی به مردم است

امام جمعه اردستان گفت: همه مسؤولان باید بدانند که شأن و وظیفه آن‌ها خدمت‌گزاری و نوکری برای مردم است بنابراین باید به مردم که ولی امر هستند خدمت کنند، همچنین امام راحل(ره) و رهبر انقلاب نیز بر این مورد توجه ویژه داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار داشت: امروزه یکی از ویروس‌های خطرناک در جامعه دست انداختن به خانواده نجیب و عفیف مسلمانان است که این عامل در حال حاضر جامعه اسلامی را تهدید می‌کند همچنین دشمن بیشترین توجه را به فروپاشی خانواده‌ها دارد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمن در این رابطه، وظیفه ما این است که سعی کنیم راه ازدواج هموار را برای جوانان، دختران و پسران فراهم کنیم و با کنار گذاشتن تشریفات بیهوده، جوانان را به امر ازدواج تشویق کنیم.

دهشیری با بیان اینکه جوانان در انتخاب همسر مناسب توجه داشته باشند، تصریح کرد: سعی کنیم خانواده‌ها را استحکام بخشیم زیرا زنگ خطر در این رابطه به‌صدا در آمده بنابراین ضرورت دارد در راستای تحکیم امر خانواده تلاش کنیم.

امام جمعه اردستان یادآور شد: خانواده‌ها باید نسبت به تربیت فرزندان و آشنا کردن آنان با مسائل دینی اهتمام جدی داشته باشند چرا که در جامعه اسلامی ضرورت دارند جوانان با مسائل دینی آشنا شوند و با مساجد انس بگیرند.

وی ضمن تشکر از اقدامات مثبت مسؤولان بیان کرد: همه مسؤولان باید بدانند که شأن و وظیفه آن‌ها خدمت‌گزاری و نوکری برای مردم است بنابراین باید به مردم که ولی امر هستند خدمت کنند، همچنین امام راحل(ره) و رهبر انقلاب نیز بر این مورد صحه گذاشته‌اند.

دهشیری تاکید کرد: مسؤولان سعی در گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشند و در جمع مردم حضور داشته همچنین در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند و عموم مردم نیز باید به مسائل شرعی‌، قانون‌منداری و نظم و امنیت توجه داشته باشند.

امام جمعه اردستان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بحث عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: بنابر سخنان مقام معظم رهبری عفاف و حجاب یک مسئله قانونی و شرعی بوده و کشف حجاب برخلاف قانون است و خوشبختانه همچنان در جامعه اسلامی زنان و مردان باعفت و باغیرت بسیاری وجود دارند.

وی اضافه کرد: امسال همانگونه رهبر انقلاب نیز بیان کردند سال انتخابات و تعیین سرنوشت مردم و کشور بوده و انتخابات مهم خبرگان و نمایندگان مجلس در پیش است که باید طبق بیانات رهبری رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در نظرگرفته شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164137

مهمترین اخبار ایران و جهان: