نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 20:49

فعالیت ۱۵۰ بازیکن فوتبال و فوتسال بانوان در اردبیل

اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۱۵۰ بازیکن فوتبال و فوتسال بانوان در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهار مدرسه فوتبال و فوتسال در شهرستان اردبیل نسبت به آموزش و ارتقای مهارت بازیکنان این رشته در گروه‌های سنی برای دختران فعالیت می‌کنند که در شهرستان‌ها نیز فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال را برای بانوان شاهد هستیم.

وی موفقیت بازیکنان فوتبال و فوتسال بانوان را در سطح ملی و حتی بین‌المللی یادآور شد و تصریح کرد: در هر یک از این مدارس ۳۰ تا ۴۰ نفر آموزش فوتبال و فوتسال می‌بینند و قطعاً این استعدادها زمینه راه‌اندازی لیگ دسته اول و حتی برتر فوتبال و فوتسال را برای بانوان استان اردبیل ضروری می‌سازد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۲ نوجوان دختر اردبیلی برای تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور به اردو دعوت شدند که «عسل دهقانی» و «هستی قنبری» بازیکنان دعوت شده به این تیم هستند که در رده‌های سنی نوجوانان بعد از استعدادیابی حضور مؤثری را در تیم فوتبال بانوان تجربه خواهند کرد.

نوتاش افزود: با همکاری مسئولان استانی به ویژه ورزش و جوانان امیدواریم هر چه سریع‌تر مجموعه تختی که به چمن مصنوعی مجهز شده برای تمرین تیم فوتبال بانوان در نوبت صبح اختصاص یافته و تحویل هیئت فوتبال شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲ سالن حجاب و رضازاده نیز در نوبت صبح برای فوتسال بانوان در نظر گرفته شده که قطعاً علاقه‌مندان می‌توانند از این فضای فوتبالی و فوتسالی استفاده کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در کلاس‌های آموزشی و استعدادیابی به هیئت فوتبال کمیته بانوان مراجعه کرده و پیگیر حضور مؤثر در این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مؤثر باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167737

مهمترین اخبار ایران و جهان: