نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 21:24

عالمی: بازی سخت‌تر از تصورمان شد/ نیمکت دو تیم از شرایط مسابقه دور شدند!

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: متاسفانه بخاطر شرایط بازی دو نیمکت از شرایط مسابقه دور شدند؛ البته حرارت نیمکت ملاثانی بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهواز، ساکت الهامی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل تیم استقلال ملاثانی  به دلیل محرومیت شرکت نکرد و ایمان عالمی در نشست خبری اظهار داشت: پیش‌بینی بازی سختی را داشتیم و تدابیر لازم را در نظر گرفته بودیم، اما بازی خیلی سخت‌تر شد. نیمه اول خوب بود ولی با توجه به گرمای هوا بازیکنان مان تحت شعاع قرار گرفتند؛ البته کم کم شرایط نرمال شد و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تغییراتی داشتیم و توانستیم شرایط ملاثانی را کنترل و بازی را تحت کنترل خود قرار دهیم و به گل برتری هم برسیم و به تیم خوب ملاثانی تبریک می‌گویم و انشاالله در لیگ یک هم موفق باشند. 

مربی تیم فوتبال هوادار درباره تعویض‌های موفق تیمش گفت: ما برنامه‌ریزی داشتیم و یکی دو جوان و با تجربه را اضافه کردیم و به گل برتری نیز رسیدیم.

عالمی درباره تنش‌های آخر بازی عنوان کرد: متاسفانه به خاطر شرایط بازی، شاید دو نیمکت از شرایط بازی دور شدند؛ البته حرارت نیمکت ملاثانی بیشتر بود ولی داور کنترل کرد و به خیر گذشت.

وی درباره برنامه هوادار برای ادامه جام حذفی گفت: وقتی فردا شب قرعه‌کشی مرحله بعد انجام شد، برای ادامه کار برنامه‌ریزی می‌کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1176781

مهمترین اخبار ایران و جهان: