نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 20:11

کشف 4 قطعه فلامینگو زنده‌گیری شده و گربه وحشی تاکسیدرمی در شیراز

اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد: بر اساس گزارش یکی از دوستداران محیط زیست مبنی بر نگهداری و خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش در مغازه ای در شهر شیراز، 4 قطعه فلامینگو زنده و یک قلاده گربه وحشی تاکسیدرمی در این محل کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد: بر اساس گزارش یکی از دوستداران محیط زیست مبنی بر نگهداری و خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش در مغازه ای در شهر شیراز، 4 قطعه فلامینگو زنده و یک قلاده گربه وحشی تاکسیدرمی در این محل کشف شد.

بر اساس این گزارش ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز بلافاصله به محل مورد نظر عزیمت و چهار قطعه پرنده فلامینگو و یک قلاده گربه وحشی تاکسیدرمی شده کشف و ضبط شد.

کامران اسلاملو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیراز در این زمینه گفت : مراتب کشفیات در محل صورتجلسه شده و اقدامات قضایی در این زمینه انجام خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز از شهروندان خواست تا هر گونه تخلف محیط زیستی را به اداره‌ کل حفاظت محیط زیست در مرکز استان یا ادارات محیط زیست در شهرستان ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1160637

مهمترین اخبار ایران و جهان: