نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 20:42

امدادگران گلستان به ۲۴۵ حادثه در طرح نوروزی خدمت رسانی کردند

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر گلستان در طول اجرای طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ به ۲۴۵ حادثه خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین، نیروهای عملیاتی به ۲۴۵ مورد حادثه و خدمات در نقاط مختلف استان پوشش امدادی دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ۱۰۱ مورد حادثه جاده‌ای و ترافیکی، هفت مورد کوهستان بیشترین حوادث پوشش داده شده در طول طرح بوده و به علاوه بر آن امدادگران ۱۲۴ مورد خدمات حضوری را پوشش دادند.

وی با بیان اینکه در حوادث نوروز از ۹۶۹ حادثه دیده ۴۷۱ نفر مصدوم شده بودند، گفت: نیروهای عملیاتی ۱۲۴ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا و ۱۰۸ نفر از مصدومان به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

غریب آبادی بیان کرد: در طول اجرای طرح ۸۲۹ امدادگر و نجاتگر در قالب ۳۱۱ تیم با بکارگیری ۱۷۰ آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمکدار سبک مشارکت کردند.

وی گفت: هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش با ۲۱ حادثه جاده‌ای و ترافیکی، گرگان ۱۶ مورد، علی آباد کتول ۱۵ مورد، کردکوی ۱۳ مورد و گنبدکاووس با ۱۲ مورد بیشترین موارد حوادث جاده‌ای و ترافیکی را پوشش داده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1130037

مهمترین اخبار ایران و جهان: