نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 14:30

اجرای طرح یاریگران زندگی در یک سوم محلات کم‌برخوردار خراسان شمالی

بجنورد- مشاور دبیرکل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح یاریگران زندگی طی سال جاری در ۳۰ درصد از محلات کم برخوردار حاشیه شهرهای خراسان شمالی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا یساقی ظهر دوشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: شهرستان شیروان به دلیل تردد مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) در اولویت اجرای ماده ۱۶ پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در استان است.

مشاور دبیرکل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کسب رتبه چهارم کشوری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال گذشته، گفت: برگزاری منظم جلسات و پیگیری موضوعات در ارزیابی سال گذشته رتبه استان از دورقمی به تک رقمی رسید که جای تقدیر دارد.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در این زمینه تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت خیرین استانی و مشارکت‌های مردمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است.

یساقی در انتها بر اجرای طرح یاری گران زندگی تاکید کرد و افزود: طرح یاریگران زندگی طی سال جاری در ۳۰ درصد از محلات کم برخوردار حاشیه شهرهای استان اجرا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167081

مهمترین اخبار ایران و جهان: