نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 16:45

دشمن به دنبال بدبین کردن مردم است/باید هوشیار بود

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمن به دنبال بدبین کردن مردم است، گفت: اقشار مختلف باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) ضمن بیان اینکه دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به خود است، تاکید کرد: دشمنان تلاش دارند تا مردم نه تنها به خود و توانمندی‌های مردم کشور بلکه به نظام هم بدبین شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان با راهبردهایی که در پیش گرفته به دنبال ایجاد ناامیدی است، افزود: بدبینی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی از راهبردهای دشمنان است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمنان در راهبردهایشان از روش‌های رسانه‌ای و تلقینی و… بهره می‌گیرد، ابراز کرد: باید در برابر هجمه‌های دشمنان هوشیار بود همانطور که ملت ما چهار دهه است با حضورشان در صحنه‌ها نشان داده‌اند که از چه میزان هوشیاری برخوردار هستند.

امینی ادامه داد: دشمنان طی سال‌های اخیر راهبردهایی را برای بدبین کردن مردم به انقلاب و نظام اتخاذ کرده که از جمله آن رسانه است

وی همچنین از حضور مردم در راهپیمایی هفته گذشته روز قدس تشکر کرد و با بیان اینکه رژیم اسرائیل رو به زوال گذارده است، گفت: وحدت بین کشورهای جهان اسلام مهمترین نیاز در برهه کنونی است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آتی را نخواهد دید اما گویا سران این رژیم عجله دارند تا این مدت کوتاه‌تر هم شود، گفت: ملت‌های مسلمان می‌تواند با اتحاد با یکدیگر زوال این رژیم را تسریع کنند.

امینی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با سران انتظامی و نظامی کشور نیز اشاره کرد و گفت: همانطور که ایشان فرمودند نیروهای انتظامی و نظامی کشورمان امنیت پایداری را در ایران اسلامی جاری و ساری کرده‌اند اما نباید به این پیشرفت‌ها بسنده کرد و مدام باید در ارتقای توان نظامی و دفاعی، کوشید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163281

مهمترین اخبار ایران و جهان: