نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 14:35

امام جمعه اهواز: 80 درصد از زنان ما حامی حجابند/ معیشت مردم از دغدغه‌های مهم رهبر انقلاب است

امام جمعه اهواز گفت: نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید چرا که حجاب نشانه هویت زن اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید چرا که حجاب نشانه هویت زن اسلامی است و بالغ بر ۸۰ درصد زنان مسلمان طرفدار حجاب‌اند.

وی در عین حال با اشاره به دغدغه‌ی رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی تصریح کرد: سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب چند نکته داشت که عمده آن در خصوص معیشت بود که دغدعه حداقل ۱۶ ساله رهبری است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه ملت ما تا کنون تمامی سختی‌ها را تحمل کردند، گفت: این امت در سخت‌ترین شرایط پای انقلاب ایستاده‌اند و امروز نباید مشکل معیشت داشته باشند.

امام جمعه اهواز در عین حال با تاکید بر رسیدگی به قشر فرهنگی، گفت: دولت انقلابی به همه اقشار به خصوص فرهنگیان توجه می‌کند و کار مهم دولت در آموزش و پرورش را نباید فراموش کنیم .

موسوی‌فرد با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: امسال سالی ویژه است و با توجه به اینکه هفته‌ی آینده روز قدس است همگان از کوچک و بزرگ باید برای مبارزه با استکبار جهانی در صحنه حضور داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به شب‌های قدر افزود: یکی از بهترین اعمال در شب قدر، تفکر و برنامه ریزی برای یک سال است. بهترین ظرفیت در شب قدر برای همه ما فراهم است و باید تلاش کنیم تا بهترین را برای خود رقم بزنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133437

مهمترین اخبار ایران و جهان: