نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:07

گاز شهری به خاش رسید

خاش- فرماندار خاش گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های دولت سیزدهم و در راستای تحقق وعده‌ای دیگر، مشعل گاز شهری در منزل یک شهروند این شهرستان روشن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحب گل صالحی صبح امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان شهریور ماه امسال شعله گاز در پنج هزار و ۲۰۰ منزل شهروندان خاش روشن و سپس تا پایان سال بخشی دیگر از شهروندان این شهرستان و روستاهای تابعه از گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که تا پایان امسال بیش از ۱۸ هزار خانوار خاشی از گاز شهری بهره‌مند خواهند شد، افزود: گازرسانی به شرکت سیمان خاش به عنوان یکی از صنایع مهم سیستان و بلوچستان پارسال انجام شده است.

وی افزود: در یک دهه گذشته کار شبکه گاز شهری در برخی مناطق خاش توسط پیمانکاران قبلی انجام شده که امیدواریم با همکاری شرکت گاز عملیات تست و وارد مدار کردن این شبکه‌ها نیز هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

صالحی ادامه داد: در دولت سیزدهم پروژه‌های شاخصی در شهرستان خاش آغاز شده و یا به بهره برداری رسیده که نمونه‌های شاخص آن همین مباحث گازرسانی و افتتاح خط ریل و طرح‌های عمرانی در حوزه راه بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394649

مهمترین اخبار ایران و جهان: