نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 09:14

والیبال ساحلی استان بوشهر زمین برای تمرین ندارد

بوشهر- رئیس هیئت والیبال استان بوشهر گفت: ورزشکاران رشته والیبال ساحلی بوشهر برای تمرین و برگزاری مسابقه فاقد زمین هستند که نیاز است زمین این رشته ورزشی در کنار ساحل بوشهر تأمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بازدرهوا صبح سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تعمیر و تجهیز سالن‌های والیبال در شهرهای استان بوشهر ضروری است.

وی با بیان اینکه ضروری است زمین والیبال ساحلی در شهر بوشهر اختصاص یابد افزود: متأسفانه این مهم این مهم در این شهر ساحلی مغفول مانده است و ورزشکاران والیبال ساحلی بدون تمرین به رقابت‌ها اعزام می‌شوند و جای تأسف دارد بوشهر با بیشترین مرز دریایی با خلیج‌فارس فاقد یک زمین استاندارد والیبال ساحلی است.

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر تصریح کرد: سالن‌های والیبال استان بوشهر فرسوده هستند و نبود تجهیزات در سالن‌های والیبال مشکلات ورزشکاران را دوچندان کرده است.

والیبال ساحلی استان بوشهر زمین برای تمرین ندارد

بازدرهوا اضافه کرد: امیدوارم بودجه لازم برای تأمین زیرساخت‌های ورزش والیبال در استان بوشهر اختصاص یابد تا سالن‌ها به امکانات و وسایل لازم مجهز شوند.

وی تصریح کرد: برخی سالن‌های والیبال استان بوشهر فاقد استفاده و آسیب‌رسان به ورزشکاران است که امید می‌رود با تدابیر مسئولان مشکلات و مطالبات ورزشکاران رشته والیبال برطرف شود.

بازدرهوا اظهار داشت: نبود اسپانسر و حامی از دیگر مشکلات مهم تیم‌های والیبال استان بوشهر است، این در حالی است که صنایع و شرکت‌های بزرگ در استان بوشهر از جمله پتروشیمی‌ها، صنایع نفتی و گاز فعالیت می‌کنند ولی هیچ توجهی به تیم‌های ورزشی نمی‌کنند.

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر گفت: چهار هزار ورزشکار رشته والیبال در استان بوشهر ساماندهی شده‌اند و دو تیم استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی حضور دارند و باشگاه‌های مختلفی در استان فعال است که اکنون ۶۰ باشگاه والیبال در مرحله آماتور و در حال استعدادیابی هستند.

وی اضافه کرد: تیم‌های والیبال ساحلی پارس جنوبی و پیکان شهرستان دیر در پایان دوره مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی در رتبه‌های اول و دوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفتند و ان‌شاءالله در مرحله پایانی و فینال مسابقات بتوانند روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

والیبال ساحلی استان بوشهر زمین برای تمرین ندارد

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر با بیان اینکه در والیبال سالنی اعزام تیم‌های سنی در رده‌های مختلف انجام می‌شود گفت: برای اعزام تیم‌های والیبال به رقابت‌های مختلف کشوری با مشکل مالی متعددی مواجه هستیم و تلاش می‌شود امسال بتوانیم در لیگ والیبال سالنی تیم‌داری کنیم.

بازدرهوا با اشاره به حضور سه نماینده تیم والیبال بانوان استان بوشهر در لیگ‌های کشوری بیان کرد: برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی امید است با مشارکت اسپانسر و مسئولان، بوشهر امسال میزبان تورنمنت‌های والیبال ساحلی جهانی و آسیایی باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442905

مهمترین اخبار ایران و جهان: