نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 14:26

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: دانشجویان در نشریات به سمت جهاد تبیین گام بردارند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نشریات در جامعه امروزی یکی از عناصر آگاهی بخشی هستند، مسئله جهاد تبیین طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در نشریات تاثیر فراوانی دارد و از این رو دانشجویان می توانند گام های بزرگی را بردارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد حسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیستمین دوره نشست کارشناسان نشریات و نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: نشریات در جامعه امروزی یکی از عناصر آگاهی بخشی هستند، اجتماع نشریات با رویکرد ارتقا آگاهی اجتماعی تاثیر فراوانی در موضوعات فرهنگی دارد‌، فعالیت های تشکیلاتی دانشجویان و در ذیل آن نشریات دانشجویی زیست بوم بسیار مفیدی را در عرصه دانشگاهی فراهم می کند.

وی افزود: مسئله جهاد تبیین طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در نشریات تاثیر فراوانی دارد و از این رو دانشجویان گام های بزرگی را می توانند بردارند.

ساعی بیان کرد: حمایت از اعضای هیأت علمی و نشریات دانشجویی از هدف های شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد که در این امر تمام توان خود را به کار گرفته است. یکی از سیاست های این شورا انجام فعالیت های فرهنگی با همکاری مراکز علمی و دانشگاه ها می باشد.

وی افزود: این نوع نشست ها دو نتیجه انگیزشی و آشنایی دانشجویان با یکدیگر را در پی دارد که برگزاری این همایش ها از سوی وزارت علوم باعث قوت قلب دانشجویان و دانشگاه ها می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: با برگزاری مستمر این نشست ها دانشجویان ارتقا مرتبه را کسب می کنند و باعث ایجاد شور و هیجان در فضای علمی کشور را به دنبال خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1363493

مهمترین اخبار ایران و جهان: