نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 07:53

رئال برنده بزرگ آشتی امباپه با پاریس؟

نشریه مادریدی از پشت پرده چگونگی آشتی امباپه با پاریس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دعوای بزرگ کیلیان امباپه ستاره فرانسوی با باشگاه پاری سن ژرمن در یک ماه گذشته بازتاب گسترده ای داشت. مشکل اصلی پاریس با امباپه توافق این بازیکن با رئال برای انتقال رایگان به مادرید در سال آینده بود.

باشگاه پاریس روز گذشته آشتی با بازیکنش خبر داد و امباپه به تمرینات گروهی برگشت. نکته جالب این بود که چه توافقی بین طرفین رخ داده که بعد از دعوای بزرگ در نهایت به آشتی ختم شد.

نشریه «مارکا» اسپانیا در خبری اعلام کرد کیلیان امباپه در نهایت تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی را قبول نکرد و به جای تمدید قراردادش حاضر پاداش وفاداریش را دریافت نکند تا مدیران پاریس رضایت دهند او یک فصل در پاریس بماند و تابستان 2024 به صورت رایگان به رئال منتقل شود.

پاداش وفاداری در قرارداد امباپه نزدیک به 100 میلیون یورو است. یعنی امباپه برای انتقال به رئال از پاداش 100 میلیونی گذشت تا رئال او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. پرس رئیس باشگاه رئال در این اقدام امباپه بیشترین نفع را کرده چون به جای پرداخت مبلغ 200 میلیون یورو در تابستان کنونی برای خرید امباپه سال آینده این بازیکن را به صورت رایگان به خدمت می گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441005

مهمترین اخبار ایران و جهان: