نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 08:14

کشف محموله آرد قاچاق در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک قاچاقچی آرد در حین خروج ۹ تن و ۳۶۰ کیلوگرم آرد به یکی از استان های همجوار با پیگیری بازرسان این سازمان شناسایی و متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمشید خدایاری اظهار کرد: قاچاقچی آرد در این استان حین خروج ۹ تن و ۳۶۰ کیلوگرم آرد به یکی از استان های همجوار با پیگیری بازرسان سازمان جهاد کشاورزی قزوین شناسایی و متوقف شد.

وی افزود: این میزان آرد معادل۲۳۴ کیسه که قرار بود در داخل استان قزوین توزیع شود، بامداد گذشته با سوداگری راننده خودروی حمل آرد به خودروی دیگری منتقل شده و در حال ورود به استان  دیگری بود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: پس از شناسایی دو متهم برای ارتکاب این قاچاق، سریعا پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

خدایاری ادامه داد: با توجه به اینکه جابه‌جایی آرد به خودروی فاقد مجوز در داخل یک شرکت تولید آرد صورت گرفته و باید در آینده برای مقام قضایی توضیح دهد.

وی گفت: این راننده خودرو حدود یک ماه گذشته نیز به ارتکاب قاچاق آرد مبادرت داشته و در نزد محاکم قضایی ۵۶ میلیون تومان جریمه شده بود.

این مسوول در پایان تاکید کرد: هیچ خودروی حمل آردی حق ندارد بدون هماهنگی و صدور مجوز بارهای موجود در خودرو را به خودروی دیگری منتقل کرده و یا تغییر مسیر دهد که قطعا چنین رفتارهایی از نظر قانونی قابل پیگیرد است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435049

مهمترین اخبار ایران و جهان: