نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 09:56

پیوست رسانه ای مناسب عامل موفقیت در فعالیت های گوناگون است

تهران- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز هر جا پیوست رسانه‌ای مناسبی داشتیم، موفق بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بهرامی در دیدار با حسین طاهری معاون خبر خبرگزاری مهر طی سخنانی ضمن تبریک ایام تجلیل مقام خبرنگار گفت: یکی از رویکردها و برنامه‌های ما در شهرستان‌های استان تهران در راستای آموزش و پرورش و تحقق سند تحول و تربیت تمام ساحت بوده و خواهد بود و در این راستا سعی کردیم، در تمام جریانات محور را دانش آموزان قرار دهیم.

وی گفت: در همین راستا و با همین رویکرد رسانه دانش آموزش در شهرستان‌های استان تهران در فضای مجازی راه اندازی شد، که بازدید مناسبی دارد و اکنون با کار تخصصی و رسانه و خبر به اعتلا رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: اگر ظرفیت دانش آموزان در حوزه‌های مورد علاقه به کار گرفته نشود و این اتفاقات خوب رقم نخورد، به تربیت مورد نظر و تحقق سند تحول نخواهیم رسید.

وی اضافه کرد: هر جا در طول تاریخ رسانه مورد توجه قرار گرفته موفقیت حاصل شده است، به عنوان مثال در واقعه غدیر، اهتمام حضرت رسول (ص) به حوزه رسانه مورد توجه است، اگر آن روز این قدر به مساله رسانه اهمیت داده نمی‌شد، شاید در حال حاضر شاهد این عظمت غدیر نبودیم، یا بعد از آن در واقعه عاشورا و امتداد عاشورا نقش بی بدیل رسانه‌ای حضرت زینب (س) در کاخ یزید را دیدیم، که نشان دهنده این حوزه است.

بهرامی فعالیت‌های رسانه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز هر جا پیوست رسانه‌ای مناسبی داشتیم، موفق بودیم و هر جا در بخش‌های مختلف اجرایی، تقنینی و قضائی به طور مناسبی پیوند با رسانه ایجاد نشده است، موفق نبودیم.

وی گفت: فلسفه حضور ما در خبرگزاری پر مهر «مهر» تشکر از لطف و عنایت این مجموعه به حوزه آموزش و پرورش بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439293

مهمترین اخبار ایران و جهان: