نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 18:43

تکریم ارباب رجوع اولویت دستگاه ها در شفت باشد

شفت- فرماندار شفت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه های دولتی شهرستان شفت گفت: رسالت تمام دستگاه های اجرایی پاسخگویی بی منت به مطالبات مردمی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی بعد از ظهر شنبه در در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است، مسئولین باید با تفکر جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و جهادی پای کار باشند.

فرماندار شفت با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های شهرستان پیگیر پروژه‌های در دست اجرا باشند، افزود: مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه‌های شهرستان شفت تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان مشخص است و تلاش شود اولویت‌ها مشخص و جذب اعتبار صورت گیرد.

نقدی بر لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع محرومیت از چهره شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: برای توسعه شهرستان شفت نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

وی خدمت به مردم را از برکات مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان در هر پستی، باید خدمت به مردم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.

نقدی اضافه کرد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شفت به دقت رعایت شود و همه مسئولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شفت با تاکید بر صرفه جویی در حامل‌های انرژی، از ادارات خواست در این خصوص اصلاح الگوی مصرف را مدنظر قرار دهند، اضافه کرد: عملکرد هیچ اداره‌ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی‌ها بایستی با عملکردی هر چه بهتر در راستای شفاف‌سازی اقدام کنند.

نقدی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها بر مبنای قانون تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنیم که این امر نیازمند همکاری و تلاش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

فرماندار شفت بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان نظام و همه فعالان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی به فرموده رهبر معظم انقلاب تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در روز انتخابات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438649

مهمترین اخبار ایران و جهان: