نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 12:39

سردار فدا: بسیج، الگویی برای جوانان جهان اسلام است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جوانان فلسطینی با الگوگیری از انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه استان اصفهان  شامگاه جمعه در ویژه برنامه پاره تن مردم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی، اظهار کرد: فلسفه وجودی بسیج یک حرکت الهی و قرآنی بود که امام راحل در این کشور بنیان نهاد و حفظ و حراست از این نظام از سوی امام راحل به مردم واگذار شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیج الگو گرفتن جوانان جهان اسلام از آن بود، افزود: جوانان فلسطینی با الگوگیری از انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند و عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی پوشالی است.

فدا کمک در تثبیت نظام، سازندگی، مقابله با جنگ نرم دشمن، کمک به دستگاه‌ها در کنترل بیماری فلج اطفال، واکسیناسیون و کرونا را از جمله اقدامات بسیج بیان کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: بسیج ایجاد شد تا موانع جلوی پای نظام برداشته و با چالش‌ها مقابله شود و این اقدامات با شعار "از مردم، با مردم و برای مردم" انجام شد و این مهم نشان از نقش موثر و مهم بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه، استان اصفهان ۲۴ هزار شهید، یک هزار جانباز بالای ۷۰ درصد، ۱۰ شهرستان بالای یک هزار شهید و هفت مدرسه بالای ۱۰۰ شهید دارد، خاطرنشان کرد:  یک پنجم شهدای روحانی و یک چهارم شهدای ورزشکار و یک ششم شهدای دانش‌آموز کشور متعلق به استان اصفهان است.

فدا با بیان اینکه بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است، ابراز داشت: شهرهای بالای یک هزار شهید می‌توانند کنگره برگزار کنند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ابراز داشت: بسیج تمام ظرفیت و توانمندی خود را رایگان بدون منت در اختیار مردم و دستگاه‌ها قرار می‌دهد و سرلوحه کار خود را محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و رسیدگی به مردم کم‌برخوردار قرار داده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583793

مهمترین اخبار ایران و جهان: